قالب وبلاگ

دانلود انیمیشن The Illusionist 2010
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

| دانلود انیمیشن The Illusionist 2010 با لینک مستقیم |

| این انیمیشن نامزد بهترین انیمیشن سال از جشنواره اسکار شد |

http://dl.royadownload.com/aks2/12-89/The%20Illusionist%202010.jpg

ژانر : انیمیشن , کمدی , درام

کیفیت: DVDRip – عالی

فرمت: KMV

حجم:۳۰۰MB

امتیاز : ۷٫۷/۱۰

تاریخ انتشار : ۲۰۱۰

زبان : انگلیسی

کارگردان : Sylvain Chomet

حواشی : این انیمیشن در سال ۲۰۱۰ در ۱۱ مراسم نامزد بهترین انیمیشن و ۳ مراسم برنده بهترین انیمیشن در بخش های مختلف شد.

فرمت: mkv

حجم:  300 مگابایت

دانلود فیلم :   Download




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: انیمیشن The Illusionist 2010 , دالنود فیلم و سریال با لینک مستقیم , دانلود انیمیشن The Illusionist 2010 , دانلود انیمیشن The Illusionist 2010 با لینک مستقیم , دانلود انیمیشن خارجی با لینک مستقیم , دانلود انیمیشن درام , دانلود فیلم The Illusionist 2010 با لینک مستقیم , دانلود فیلم با لینک مستقیم , زیرنویس انیمیشن The Illusionist 2010 , زیرنویس فارسی انیمیشن The Illusionist 2010 ,
:: بازدید از این مطلب : 1674
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
Iranianboys در تاریخ : 1390/3/8/0 - - گفته است :
سلام دوست من وب لاگ قشنگی داری باید دلم میخواد بشینم توش فقط دانلود کنم . با تبادل لینک چطوری . منو لینک کن وقتی که اومدی به من سری بزنی البته اگه ما رو قابل بدونی تو نظراتم بهم بگو تا منم شما رو لینک کنم . ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: